Måndag

Tänkte bara skriva några rader innan jag intar sängen...

Helgen har spenderats i Göteborg med Jenny, Victor och Axel. Det har varit mycket trevligt och hela lördagen spenderade vi på Liseberg i stekande sol med minst femhundrafemtioelva människor till... Grymt roligt har det varit i alla fall! :)



Jobbet rullar på och jag trivs verkligen hur bra som helst! :) Idag har vi stekt i solen samtidigt som vi har rensat ogräs. Hanna och jag var även ute och joggade på lunchen. Ja ni läste rätt. ;) Vi är så grymt taggade på innebandysäsongen så vi sprang till konsum i extrem hetta med plånböckerna i högsta hugg. Hahaha det måste ha sett galet kul ut. Sen köpte vi typ två kilo choklad också så det gjorde nog varken eller... ;)

När jag kom hem hade Eve gjort mat till mig, vi var även och handlade och gick en lång promenad och jag har även klippt gräset. Arbetsskadad? Svar ja!

Godnatt!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0