Onsdag

Jag har nu jobbat i fem veckor på kyrkogården i Mönsterås och jag kan säga att jag trodde aldrig att jag skulle trivas så himla bra. Det är verkligen ett jobb som passar mig; man rör på sig, arbetar ute och det är mycket varierande arbetsuppgifter.

Idag har vi bland annat klippt häck, haft morgonbön och fika, planterat blommor, vattnat och jag har även agerat "byggnadsinspektör". Vår arbetsledare upptäckte en läcka så jag var uppe och kollade taket. Det var det ingen fara med, men det har antagligen trängt in fukt i golvet. Inte bra, men förhoppningsvis så kommer det någon och kollar på det nästa vecka.

Som sagt; Ingen dag är den andra lik. ;)

Godnatt!!!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0