Torsdag- Det är så jag säger det

Livet går i 110 km i timmen, huvudet i typ halvfart och bloggen är stendöd. Mer finns inte att säga egentligen. Det känns som om att det enda som gäller nu är jobb, men jag klagar absolut inte utan tvärtom jag älskar att ha något att göra för det är så skönt med rutiner och man tar bättre vara på fritiden. Däremot så har det varit lite väl mycket prat om jobb hit och dit, men jag har valt att stanna kvar på kyrkogården tills oktober ut. Sen är jag övertygad om att jag kommer att hitta ett mer passande jobb så att jag kan påbörja min lärlingstid.

För första gången på lite mer än 7 veckor så är jag "ledig." Vi har haft första sammanträdet med byggnadsnämnden idag efter semestern. Det var kul att träffa alla igen och det är som alltid väldigt lärorikt och intressant. :) Det gick iallafall väldigt fort så vi var klara vid lunch, så Eve och jag har ätit nu och Magda och jag ska iväg till gymmet om en stund. :)

Jag börjar äntligen komma igång med träningen på allvar nu och det känns kan jag ta och tala om. Det känns typ som om jag har haft konstant träningsvärk i nästan en månad, hehe. Vi har kört försäsongsträning med innebandyn i form utav fyspass två gånger i veckan med Linda och nästa vecka börjar den riktiga innebandyträningen. Magda och jag började även på gymmet förra veckan så vi ska försöka träna minst två gånger i veckan nu. :)

Mer roligt har jag inte att säga just nu...

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0