Börja om från början...

Igårkväll var jag och gymmade. Behöver jag säga att det var efterlängtat? Så gutt att vara igång igen. :) Jag hatar verkligen när jag inte kan träna och jag blir så förbannat tjurig. Är det något som jag önskar mig i julklapp så är det en välmående kropp som får vara frisk och skadefri. Hoppas tomten kan ordna det. ;)

Efter nyår måste det verkligen bli hårdkörning om man ska vara i form inför tjejmilen i september. Det positiva med att det inte är någon snö på backen än så länge är ju framför allt att det fortfarande går att springa ute, utan att behöva halka och slå ihjäl sig. Löpningen på löpbandet igår gick fint, men jag springer hellre på spåret på det underlaget och med alla backarna så blir det ju givetvis lite mera utmaning. Jag körde rätt så mycket armar igår och det känns faktiskt idag för lite, lite träningsvärk har jag allt. ;)

Jag trodde det skulle vara mycket tuffare att komma igång igen efter cirka 2 veckors uppehåll ifrån gymmet, men det enda som jag kände att jag hade tappat på var benpressen. Förrut klarade jag 100 kilo, men igår var det tufft redan vid 85. Nu får det verkligen inte bli flera träningsuppehåll innan Åreresan!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0