Måndag

Även denna helgen har varit oerhört lugn och jag klagar absolut inte. I lördags var vi hos Ellinor och pratade lite om Åreresan. Alltså det kommer bli så galet kul så jag kan knappt vänta tills dess. Trevligt sällskap och härlig skidåkning. :) Det har även varit "jul hos Mange" på hög nivå. Igår gjorde vi nämligen ischoklad, snickerskakor och fudge.

Idag har vi varit ute och gått en sväng. Jag hade planer på att tvätta bilen och hade även tänkt mig ett pass på gymmet, men halkan och minusgraderna satte stopp för detta. Istället så gav jag mig ut på spåret och sprang två varv. Jag var väldigt nöjd efter det för nu är jag halvvägs mot mitt mål; 1:a september ska vi spinga milen! Jag är galet pepp på det faktiskt. :)

Nu blir det tvn en stund och börja ladda inför matchen imorgonkväll.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0