Nya tag

Veckan innan jul kan vi bara ta och dra ett stort jävla streck över... Jag har nog aldrig mått så förbannat dåligt. Jag låg med en extrem huvudvärk i flera dagar och höll på att falla ihop så fort jag reste mig upp, vaknade om nätterna och frös så mycket så jag hackade tänder och efter tag så började jag istället att svettas. Inte nog med detta så fick jag utslag över hela kroppen. Fy fan säger jag bara! Jag hoppas att jag aldrig mer ska behöva genomlida detta för det var fasen hemskt!

På senaste tiden så har jag mått dåligt väldigt ofta och nu får det fan vara nog med detta för det finns inget jag hatar så mycket som att vara sjuk och må dåligt, så nu tar vi helt enkelt nya tag!

Julen har varit mysig och det har varit mycket trevligt att få umgås med hela släkten. Väldigt lugn har den varit också eftersom jag inte har varit så pigg, men det var behövligt.

Idag har jag varit på gymmet och tränat. Det var tufft, men så härligt efteråt. :)

Nu kan allt bara bli bättre känns det som!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0