Onsdag

Jag har tillbringat natten hos min fina, mysmys. :)

På förmiddagen var jag och gymmade, men det gick verkligen inte bra idag. Vet i tusan vad det berodde på, men jag fick ett sånt jäkla håll när jag skulle värma upp så det gick typ inte att springa. Jag brukar sällan få håll, men får man det så känns det ju typ som om det är kört för det går ju typ inte att springa då. Hur som helst: Jag körde några maskiner, men det kändes som om jag inte orkade något alls typ så till slut blev jag bara förbannad på mig själv. Jag fick kompensera det hela med en springtur förrut för att slippa känna mig totalt missnöjd. ;) Det var iallafall härligt med frisk luft och ett lagom bra motstånd med storm (?). Vart tusan är vintern egentligen???

Jag tvättade och städade bilen förrut, så den är så gott som ny nu och frågan är hur länge det varar... Den såg förjävlig ut innan, men nu är den ren och fin och framför allt röd igen. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0