Tandläkaren och spåret

På morgonen var jag hos tandläkaren på undersökning och givetvis så hade jag ett hål, så jag ska dit snart igen... Fyy, hatar att gå dit fast det är ändå inte värre än att gå till vårdcentralen. Sist vi var där så kramade jag typ sönder Eves hand och grät som ett litet barn när dom skulle ta prover. Riktigt så illa var det inte hos tandläkaren, tack och lov för det. ;)

Sedan blev det spåret med Eve och Brownie. Idag var det tufft, men vi körde järnet och det är så gutt efteråt. :) Imorgon blir det en sväng till gymmet och sedan får kroppen vila över helgen. Det känns som om det kan behövas och så har vi match på tisdag så då gäller det att kunna ge allt.

Nu ska jag ta tag i mina garderober för på sista tiden så har allt typ bara blivit intryckt för det får inte plats...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0