Torsdag

Så var det min tur att gå och bli sjuk... En ordentlig förkylning har jag åkt på och det är väl bara till att gilla läget antar jag och vänta på bättre tider.

Sammanträdet med byggnadsnämnden idag var iallafall hemskt. Jag satt och snorade och hostade hela tiden och jag kände mig så förbannat äcklig. Som tur var så var det bara en "halvdag" eftersom det var så få ärenden så det gick ganska så fort. Vi fick även information om det nya bibliotek utav arkitekten, så det var väldigt intressant.

Nu har jag suttit med i byggnadsnämnden i ett år och jag fattar inte vart fasen tiden tar vägen egentligen??? Det känns som om det var igår som jag fick reda på att jag hade blivit framröstad som ordinarie ledamot. Det är otroligt lärorikt och det är först nu som det känns som att man börjar komma in i det hela med lagar, planer, kartor, invecklade ord m.m. Jag har aldrig ångrat att jag tackade ja till detta för det är så otroligt givande och spännande. :)

Efter mötet mötte jag upp Hanna, så vi var och fikade. Det var väldigt trevligt och som alltid så har vi massviss att prata om. ;)

Nu blir det en massa mat och sedan ska jag mysa ner mig under en filt eller nått för jag håller typ på att frysa ihjäl....

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0