Kort skoldag

Precis som i tisdags så var jag duktig och gick till skolan idag också. Då var jag jättestressad så det belv typ powerwalk och när jag nästan var framme vid skolan kom Hannes i sin bmw, efter honom Simon och Elof i audin och till sist kom Kristoffer med mini coopern. Haha då kände jag mig sååå duktig som gick till skolan, medans alla andra tog bilen. :P

Idag började vi vid 10:00 och slutade vid 13:00, så det var en alldeles lagom lång skoldag. ;) Vi hade endast samhälle och var i hörsalen och såg på någon tråkig film och sedan så slutade vi. :)

Nu ska jag äta pannkakor med glass som Ussa har gjort. Sedan ska jag in till stan och träffa Cassandra. :)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0