Onsdag

Fy fasen så halt det var idag på morgonen alltså. Jag som älskar att köra bil och särskilt på morgonen med en massa pepplåtar på högsta volym för att liksom vakna till och bli taggad för jobb, men idag var det inte så kul. Det blev en och en annan liten sladd med min padda. :P

Jobbet har gått fint och idag har jag sluppit "spöket". Detta låter helt skumt och jag förstår om ni inte tror på mig för jag tror fortfarande att jag är trög och har fått för mig detta... I måndags när jag stod och rev en stor vikvägg mellan själva kyrkan och hallen, så kändes det som om någon stod bakom och iakttog mig hela tiden. Dessutom var det nått som drog till i min tofs lite då och då och till slut så börjar man ju liksom undra vad det är som händer för jag var ensam i rummet och kyrkan. Det var en väldigt lustig känsla och till slut så blev jag så trött på det och funderade inte mer över det. När jag däremot fick höra samma kväll om vad som pågick hos mina släktingar så blev jag påmind om det som hände i kyrkan för något konstigt var det, men vad vet jag faktiskt inte.

Hur som helst; När jag kom hem var jag och handlade lite, åt en massa god mat (när jag har jobbat så finns det typ ingen botten i mig:P) och duschade. Mamma och jag har även gjort rocky road och jag bara älskar det. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0