Tinky Winky gånger 2

När Albin nummer två var hemma hos oss för ett tag sedan så var han inne på mitt rum och satte dessa varelser på mitt skrivbord och sa att: "Dom ska Johanna ha där!". Jag vågade inte ta bort dom, men mamma städande undan dom till slut.

När Albin kom nästa gång så satte han dom där igen och då lät mamma dom vara kvar. Så gången efter det när han var hemma hos oss så blev han så glad när han såg att dom satt kvar. Hihi, gulligare unge får man leta efter. :)

Så från och med nu sitter dom på mitt skrivbord och Pepzi har stirrat lite konstigt på dom för det är nämligen där han brukar ligga när jag sitter vid datorn. Det är inte lätt att vara alla till lags alltså. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0