Tisdag

Jag gick och la mig vid niotiden igår och gick upp vid sju idag och efter tio timmars sömn var jag fortfarande trött... Kan någon vänlig själ ge mig lite energi måntro??? Det känns som om man befinner sig i en dimman och är trött jämt och ständigt.

Okej nu låter det som om jag är jättetrött och lat hela tiden, MEN hör och häpna; jag har faktiskt varit och tränat bodypump och core i en och en halv timme, så lite stolt är jag faktiskt över mig själv. Det var mer än ett halvår sen jag var på äventyrsbadet och tränade sist, så det känns bra att komma igång lite igen. :)

Den här veckan har vi mycket plugg; stort prov i samhällen på fredag, projektarbetet och så måste jag fixa det sista inför min idrottslektion på måndag så kvällarna är räddade med andra ord.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0