Tisdag

Efter skolan hängde Frida med mig hem och vi åt en massa god mat som Ussa hade gjort, var ute och gick, handlade inför imorgon och pratade självklart en massa. Det finns verkligen ingen som Frida som jag kan prata med så mycket alltså. Vi har alltid något att prata om, så ibland blir det nästan att vi pratar i mun på varandra. ;)

I skolan så får vi oftast bara en skymt utav varandra och hinner bara växla några få ord, så det var väldigt kul att umgås. :)

När vi skulle hem ifrån skolan så fick Frida klättra över till förarsidan ifrån passagerarsidan för det var någon idiot som hade parkerat som en kratta. Personen som parkerade "bilen" (jag vet inte ens om jag kan kalla det bil för det ser ju ut typ som en låda på fyra hjul) måste ha fått sitt körkort på posten...





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0