Torsdag

Började dagen med sovmorgon till 10, aldrig fel. Sen hade vi typ bygg i två timmar och sen var tanken att vi skulle ha teori efter lunchen, men eftersom vissa gick och drog benen efter sig och inget blev färdigt så åkte alla på att göra klart allt innan lovet. Vissa gjorde mer än andra och det kan göra mig så irriterad alltså... Bara för att vi har varit ute i verkligheten och kommer tillbaka till skolan igen så betyder det inte att det är en lek. Vissa ser skolan så och lärarna tycker att många har gått bakåt i utvecklingen. Det är ju den här sista tiden som man har en chans att visa vad man har lärt sig och dessutom så är det väldigt många betyg som fortfarande inte är satta, men det är ju egentligen upp till var och en så jag ska inte tjata mer om detta här.

När allt till slut var klart så fick vi ett oförberett prov i ställningsbyggnad, underbart. Jag har typ glömt allt utav det där, men tydligen så kunde vi bara höja oss med det här provet. Gutt att man kanske fick MVG på det vi gjorde i tvåan och sen skriver ett IG nu... Inte för jag tror att jag hade MVG på provet i tvåan, utan det låter troligare med et VG eller så. IG var väl kanske också och ta i för jag svarade i alla fall på allt idag så vi får väl se hur det blir med den saken. ;)

Det enda positiva med det där oförberedda provet var att vi slutade vid tre istället för vid tjugo i fem...

Nu ska jag dra iväg och träna, innan det blir duschen, kvällsmat och packning. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0