Torsdag

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret och såg att marken var vit, så ville jag bara dra täcket över huvudet och sova vidare...
Det känns verkligen inte som min dag idag heller och självklart ska mina så kallade klasskompisar utnyttja detta till max med att sitta och säga en massa grejer, slå mig, kladda, bryta av min penna, sno min telefon och ja ta sånna här nödvändiga bilder som nedan... Så då blir ju Johanna självklart på ännu bättre humör när hon för en gångs skull försöker fokusera på vad läraren säger. ;) Det roliga är att Mattias aldrig ger sig hur mycket jag än slår tillbaka eller om jag så kladdar ner alla hans anteckningar, utan enligt honom så är det "bus" heeeela tiden. ;)





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0