Underbar dag i Hestra

Jenny och jag har haft en väldigt rolig dag alltså. :D

Det började med strul med liftkort och jag fick först några lustiga pjäxor. Foten gick typ bara att trä i snett och det gick inte ens att knäppa dom upptill. När jag kom fram till en kille och skulle byta dom så sa han att jag hade fått helt fel för det här var typ några "tävlingspjäxor" och han gav mig ett par andra. Visserligen har jag åkt skidor hela livet, men på tävlingsnivå är man ju inte riktigt än. ;)

Vädret var inte att klaga på för det kunde ju lika gärna ha varit regn med tanke på plusgraderna. Dock så var det väldigt uppkört och mjukt i backarna. Jag tänkte att vi skulle följa mönstret i år också och INTE köra i eller ramla. Det lyckades jag dock inte med för vi körde i all världens fart ner för backarna och jag körde i en driva med ena skidan och kasade som en säl ner för backen sedan. Hehe det var faktiskt lite roligt. :P

Jenny och jag har konstaterat under dagen att vi måste se väldigt trevliga och öppna ut för lärare, skidpersonal och kaggnister har pratat med oss. :) I liften pratade vi med två killar som gick på samma skola och enligt jenny så menade hon på att dom ville ha med oss ut ikväll för det blev nästan lite raggning där i liften. ;) Haha vi gav dom dissen rätt snabbt för jag var så ivrig på att få åka, så vi drog ifrån dom så fort vi var uppe med liften.

Vi har tagit femhudrafemtioelva bilder och typ 99 procent utav dom är på oss själva, bara för att vi tycker att vi är så snygga. ;) Dock så vägrar kameran att samarbeta med datorn så dom kommer sen, men här är några som jag har tagit med telefonen. ;)





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0