Balklänning- check!

Efter femhundrafemtioelva måttagningar och funderingar så är nu ÄNTLIGEN balklänningen beställd!!! :D Iiiiiih, jag är så sjukt pepp på balen så det finns inte. Det kommer helt klart bli ett minne för livet och så fin som man är då kommer man nog aldrig att vara, eller jo kanske när man gifter sig.

Nu ska jag bara lämna in hattarna på töjning, fixa skor och smycken, hitta en bra frisör som kan göra håret och någon som är bra på sminkning. :)

Framför allt så ska jag hålla alla tummarna jag bara kan för att klänningen kommer att passa för det är ju lite lurigt att bara beställa på nätet sådär, men jag vill ju så gärna ha just den här klänningen så jag hoppas verkligen att den blir bra. Sen får man nog nästan räkna med att man får göra justeringar efteråt.

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra att du äntligen beställt den! Du är ute i grevens tid som vanligt ;) Håller alla tummar för att den sitter perfekt när den kommer hem. Ha det bra!

2011-01-30 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0