Galet

Efter en mycket rolig kväll och natt så är jag uppe på benen igen. Hahaha ja alltså det var en grymt galen kväll igår. Det slutade med att vi hamnade i Blomstermåla på Folkets hus. Från början hade vi planer på att åka till Oskarshamn och se om det var nått liv där, men tydligen så gjorde vi rätt i att skippa det för det var typ helt dött där och knappt något öppet.

Hur som helst: Väldigt mycket dans, folk och skratt får sammanfatta kvällen. :D

Så här såg jag ut igår+kavaj och bilden är verkligen sämst, men jajaja inga andra bilder togs igår tyvärr. Eller jo, vi hamnade nog fasen på varenda bild som dom tog i Folkan, men jag tror inte att jag vill se dom alltså... :P



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0