Lördags kvällen

Igårkväll begav oss Ida och jag in till stan. Först så bowlade vi på Big Bang med Krille och Martin. Det gick ju mindre bra, fast trots det så var det väldigt roligt. :)

Sedan drog vi en raggarunda i vanlig ordning och stoppade i oss lite mat på McDonalds innan vi drog oss in mot stan. Vi var en sväng på Abbes och Cecil och jag kan väl inte påstå att det var jättemycket folk ute.

Till sist så blev det Shell och där träffar vi ALLTID någon. Igår var inget undantag för en bekant kille kom in och Ida drog upp luvan direkt och gick och gömde sig bakom en utav hyllorna. Hehe hon ville inte att han skulle se honom. Jag var trött och ville bara hem, så med lite väl hög röst så sa jag typ: Idaaaa varför står du här? Ska du ha chips eller? Idaaa! Idaaaa! IDAAAAAAAA! Och Ida bara: Men säg inte mitt namn för helvete! Hahahaha till slut så brast jag typ i skratt. Det roliga var inte slut där för till slut så kollar killen på mig (jag känner han typ inte ens) och säger: "Men Johanna, riv inte hyllorna nu!" Hahaha vad skulle jag säga? Jag dog typ av skratt iallafall...

Varenda gång Ida och jag är ute så har vi väääldigt roligt. Det är konstaterat nu efter ett antal galna och roliga kvällar. :)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0