Lustigaste dagen på länge...

Återigen så är allt folk tillbaka ute på halvön och det är full rulle igen.

Hur som helst: Tack och lov för att den här dagen snart är över för den har bara varit lustig och konstiga grejer har inträffat.

Haha för att nämna något så skar jag upp ena handen så det började blöda när vi skulle hämta en massa plåtreglar. Jag lovar att det bara är jag som kan lyckas med det. ;)

Patrik och jag var även ute och gick för vi skulle fixa lite saker och när vi precis hade gått in genom grindarna till ettan/tvåan så ramlade jag. Alltså inte bara pladask så, utan det tog typ en minut för mig att ramla och sen när jag väl låg på marken så kom jag typ inte upp, utan till slut så drog Patrik upp mig i jackan. Ungefär två meter ifrån hade vi oss en lastare som höll på att köra snö, så jag kunde lika gärna ha blivit överkörd. Jag brukar aldrig skämmas, men jag kan säga att då gjorde jag det. Fyyy så pinsamt, men jag bjuder på det, haha. ;)

Allt det andra konstiga kanske jag kan berätta någon annan gång eller så lär ni märka det på ett eller annat vis. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0