Måndag

Hejhej! :)

Den här veckan är det byggvecka som gäller och när hade vi det sist liksom? Typ ett halvår sen ju. Tiden går otroligt snabbt och det är väldigt konstigt att vara tillbaka i skolan igen, man ser allting på ett helt annorlunda sätt och man känner sig liksom för mogen för skolan. Ja som;"vad gör vi här?" ungefär... Fast visst är det kul att umgås med klassen igen. :)

Idag har vi inte gjort så mycket mer än en massa smågrejer typ lämnat in alla papprerna, flyttat tillbaka verktygslådorna, varit och hämtat lite material till ett bjälklag på Lundgrens och även börjat klura lite på det. :)

Till sist så hade vi idrott i en och en halvtimme. Det måste ju vara alla tjejers dröm att få springa omkring och svettas med 24 killar, eller inte... Fyyy jag avskyr idrotten för våran idrottslärare är typ en diktator och killarna älskar att springa omkring och skrika, hänga och klänga på varandra och bråka om en boll. Jag tycker däremot inte att det är lika kul, men nu ska jag äntligen få min hämnd för alla som satsar på ett högre betyg än G ska leda egna lektioner och ni kan ju gissa vad jag ska ha... Det kommer bli en syn kan jag säga er! :)

Nu ska jag diska, iväg och träna och sedan blir det mat när Ussa kommer hem. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0