Bra början på det nya året...

Jag började det nya året med en storstädning och utrensning utav garderoberna och byrån. Haha, det känns mycket bra för det var verkligen behövligt. Jag hade planerat att inte slänga något, utan bara plocka iordning på allt men efter några timmars slit så fick jag ihop tre kassar som ska skänkas.

Jag behöver nog inte köpa mer kläder på ett tag för jag insåg precis att jag har nog det mesta, fast i och för sig om två veckor drar jag och Eve till Väla och det kan blir farligt. En och en annan kjol kommer jag säkert över. ;) Jag kom på mig själv med att jag äger över 20 stycken kjolar och typ hälften av dom har jag köpt nu i höst. :P Synd att jag inte kan ha klänning eller kjol på jobbet. ;) Fast det är just det jag gillar med mitt liv att jag har så olika intressen och sidor utav mig själv. På jobbet skiter jag fullständigt i hur jag ser ut eller hur mycket jag smutsar ner mig, men däremot så älskar jag att klä upp mig vid särskilda tillfällen och kladdar gärna med smink och nagellack. ;)





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0