Onsdag

Just nu händer det väldigt mycket och jag hinner knappt uppfatta hälften av allt. Jag vet inte vart jag ska börja men på jobbet är det full rulle, trots att vi har jullov ifrån dansen så har vi fått en och en annan förfrågning om eventuellt kommande grejer utanför byn. Det är självklart jätteroligt att även folk utanför Fliseryd uppskattar det vi gör, men detta drar med sig en hel del arbete och planering. Nästa vecka börjar skolan igen och det kommer bli ett jäkla tjat om projektarbetet så det är lika bra att ta tag i det. Dessutom ska alla APU- och jobbtimmar sammanställas och lämnas in. Detta är bara lite utav allt som händer just nu. Helgen kommer jag att spendera i Skåne så då blir det inte mycket gjort, men det ska bli jättekul att få se lite annat och umgås med Evelia och Brownie. :)

Hela dagen har jag typ gått omkring som en zombie för jag är så sjukt trött. Innebandyträningen var grymt jobbig igår och jag ska försöka att lägga mig i tid ikväll så jag är utvilad (för en gångs skull) imorgon.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0