Söndag

Hellu! :)

Eftersom vi har det lite dåligt med bilar just nu för Evelinas har gått sönder och hon har min till Skåne (jag saknar den redan...), så åkte jag med Ussa ner till Kalmar på förmiddagen för hon började jobba vid 14:00. Så nu har jag packat upp en massa grejer och varit och handlat. Det känns verkligen inte som söndag när man är här nere för trots att det är söndag så var det jättemycket folk på Maxi och väldigt mycket trafik. Man är ju liksom van vid söndagarna hemma i byn, där det typ är heldött. Så när jag var ute och gick i mjukisbyxor, osminkad och med gårdagens frisyr så kände jag mig som en utomjordning eller nått hehe... :P

Nu ska jag iallafall gå ner i "motionsrummet" och försöka träna lite. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0