Söndag

Hej! :)

Idag har vi skottat hustaket, altantaket och garagetaket och om inte det känns i armarna och ryggen imorgon så vore det konstigt för herregud va snöööö! :O På baksidan på hustaket så var snön ända upp till knäna, så det var nog tur att vi skottade bort allt...

Idag har jag även lärt mig själv att backa med släpkärran, fast trots det så fick pappa komma och hjälpa till. När Albin och jag skulle köra bort kärran till farmor och farfar så var det en gubbe som hade ställt sin bil mitt i vägen typ och det är inte precis första gången det händer, men hur som helst så kom vi inte förbi med vårat ekipage. Jag började backa med bilen, men insåg rätt snabbt att jag typ var tvungen att backa runt hela kvarteret om jag skulle kunna lyckas vända så jag sa till Albin: "Antingen så går jag in och säger till gubben att flytta sin förbannade bil eller så går du hem och hämtar pappa!" Albin sprang iväg och en stund senare kom pappa med traktorn och körde bort snön på ena sidan så vi till slut kom bort, men fy så arg jag var...

Bilder ifrån dagen och nyår kommer inom en snar framtid. ;)

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0