Stress stress....

Heeej! :)

Jobbet har som vanligt gått fint. :) Vi är typ klara med all gipsning nere i duschrummet så på måndag kommer dom och kaklar.

Jag höll på att bli överkör utav en ISS:are på flakmoppe, haha det var givetvis med mening att han skulle skrämma livet ur mig. Igår försökte dom mula mig med en massa snö, så det är verkligen inget folk att lita på. ;)

I bilen har vi kört "Barbra Streisand" på högsta volym och med saftblandaren igång på taket. Det kallar jag disco. ;) Vi sitter tre i framsätet, fast det bara är tvåsittsitsig så jag sitter på handbromsen och växlar när Lasse säger till. Jag kan säga att det är lagom trång, men det är mysigt. :)

Efter jobbet var jag och klippte mig och nu har jag slängt i mig mackor och apelsinjuice och ska stressa vidare mot sporthallen för sista innebandyträningen. Nästa torsdag är jag i Kalmar igen och just nu så känns det bara underbart. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0