Onsdag

Slänger in en snabb uppdatering om dagen innan jag hoppar in i duschen.

Det enda som hände i skolan var att facket var på besök och vi som ville fick skriva in oss där. Han påpekade även om hur "exceptionellt det var att gå i årskurs 3 och sitta i byggnadsnämnden" (mest för bygglärarna, men en del elever kollade storögt på mig också). Många inom byggbranschen verkar ha ganska så bra koll på vem jag är och det är väl egentligen både på gott och ont.

Sedan har dagen ägnats åt att sitta lite i solen, cykla en sväng, hälsa på farmor och farfar, gått en sväng till affären med Evelina, varit på möte med S och telefonterroriserat några chefer. Det är typ en omöjlighet att få tag på dom, men om man ringer tillräckligt många gånger så ringer dom faktiskt upp senare. Det upptäckte jag idag, så det blev typ telefonmöte med två personer ifrån två av de största byggfirmorna. Dock så blev jag inte mycket smartare utav det, utan jobbsökandet får fortsätta imorgonbitti. Jag tänker inte ge mig för ett jobb ska jag ha!!!

Imorgon blir det byggnadsnämnden hela dagen.

Pussheej! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0