Skön fredag

På förmiddagen var Evelina och jag i Oskarshamn. Det blev en rejäl fika på Nilssons och springande på stan. Jag hittade efter mycket om och men skor till studenten och jag är supernöjd med dom. När vi var på Cypern köpte jag både balklänning och studentklänning och jag är så glad över att jag hittade det där. Förhoppningsvis så har ingen annan likadan, inte i klassen iallafall. ;) Det känns som om jag har koll på allt nu, både inför balen och studenten. :)

Sedan var jag en snabbsväng hos farmor innan maten. Jag har även hunnit med att köra lite med trimmern i trädgården, spikat lite utvändig panel på altanen och slutligen så blev det ett varv på spåret.

Nu ska jag minsann sova!

Pussheeeej

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0