Står det rätt till?

Jag gick till skolan osminkad idag och valde nyss att stanna hemma istället för att dra lascala med ett gäng. Man kan ju börja undra om jag är sjuk eller något? Jag är så grymt opepp på att dra ut och då känns det som om det är lika bra att stanna hemma, så man inte förstör stämmningen för någon annan. Trött är jag också för den delen, så det blir en lugn hemmakväll helt enkelt.

Långhelgen har iallafall börjat väldigt bra för idag fick vi reda på betygen i byggämnena och jag fick MVG på mitt projektarbete!!! Jag blev så glad med tanke på att jag aldrig blev riktigt nöjd med det, men jag har antagligen för höga krav på mig själv ibland. Dessutom blev det ett MVG i vår största kurs byggnadsträ och betong och även ett i beklädnader så jag är mer än nöjd! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0