Freeedag

Idag åkte jag ner till Kalmar för att ha en lektion, nödvändigt. Projekt och företagande i två timmar och ja vad gjorde vi egentligen? Vi skulle starta en byggfirma och räkna ut om vi skulle gå back eller med vinst och det var ju lagom lätt... :P

När vi hade slutat var Kristoffer och jag på Maxi och handlade och det tog typ en evighet att hitta allt som jag skulle ha och dessutom så var det rätt så mycket folk.

Sedan blev det en impulsrunda förbi Hansa City på hemvägen och jag köpte bland annat ett par snygga skor, en blus, en tröja och lite andra smågrejer. Nu är ta mig fasen garderoberna fulla snart, så jag efterlyser en snygg och trevlig kille med ett stort hus som jag kan flytta in hos och få mitt dressingroom så jag liksom kan ha allt på ett ställe. :P Hehe känns som att det kommer dröja några år tills dess... ;)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar och att pappa ska komma hem ifrån jobbet så att vi kan äta mat för jag är utsvulten. Jag har bara ätit frukost och lite godis idag, så det ska inte bli helt fel med en massa mat innan det är dags för dansträning. :)

En väldigt nöjd tjej i sin nya fina tröja ifrån Tholmarks som jag fick utav Olle förra veckan när vi var där och hyrde saker. Det stället kan rekomenderas förutom att jag fick tröjan så proppade vi fickorna fulla med godis som man fick ta där. :P




/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0