Inte riktigt min dag...

Jag vaknade lagom till nio då dom skulle släppa biljetterna till Håkan Hellström och The Ark, så jag startade givetvis datorn med en gång för att köpa biljetter. Det gick däremot inte riktigt som jag ville, utan mitt värdelösa maestrokort höll jag på att knäcka, svärorden vällde ut ur munnen och både datorn och mobilen höll på att åka ut genom fönstret där ett tag. Min stackars faster hade ju en trevlig morgon med en mindre trevlig Johanna.

Det som krånglade var betalningen för man var tvungen att betala via internet och det gick typ bara med visa. Det var dock inte den enda haken, utan man var även tvungen att ha en sån där dosa och så uppdaterade är vi inte än så länge i våran familj. Så allt gick åt skogen och istället så får jag köpa biljetter när dom släpper resten till försäljning på nått annat sätt.

En lagom arg Johanna åkte till skolan med audin (som inte precis är min favorit) och när jag kom till skolan så haglade frågorna över mig: "Har du bytt bil Johanna?", "Vart har du din bil?"... och jag ville typ bara skrika: "Den är hemma för rutan har jag pajat!" Jag försökte dock förklara hela historien på ett lugnt och sansat sätt...

Det här underbara humöret har dock förföljt mig hela dagen och jag vill bara gå och dra täcket över huvudet typ och vänta på bättre tider...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0