"Näradödenupplevelse"

Jag vet inte vem jag ska tacka för att jag fortfarande har livet i behåll, antagligen mig själv...

Idag hade vi rugby på idrotten och jaa vart ska jag börja egentligen? Det kändes som om jag flög omkring som en trasa och hade typ ingenting att stå emot med. Nu ska ni inte tro att killarna tar det lite försiktigare bara för att jag är tjej, utan det är nästan tvärtom ibland...

Till slut så hade jag ont överallt typ, mascaran rann, nagellacket hade flagnat och för stunden önskade jag bara att jag hade gått frisör eller nått och hade idrott med bara tjejer istället. 24 killar med alldeles för mycket testosteron i sig är verkligen inget att leka med... Det här var helt klart den värsta idrottsletionen hittills och det säger en hel del...

Jag är i alla fall otroligt tacksam för livet just nu. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0