Söndag

Fy vilken tråkig helg det har varit. Jag längtar redan tills fredag och helg igen för då måste jag bara vara frisk igen och aldrig att jag sitter hemma en helg till. Jag insåg igårkväll att det är nog inte riktigt min grej att sitta hemma varje helg och glo på tv för jag blir ju rastlös med en gång. Så nästa helg måste vi bara ut och dansa och träffa folk.

Hehe va flummigt detta blev, men ja jag mår inte helt hundra för tillfället. Näsan rinner, jag har ont i huvudet och halsen och det kliar i ögonen, men det kan säkert vara värre.

Idag har jag packat och grejat, varit ute och gått en timme för att rensa huvudet och skrivit ytterst lite på projektarbetet.

Måndag imorgon och jag är inte pepp...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0