Störst kör först???

Idag lånade jag mammas bil till skolan eftersom min fortfarande står ute i verkstan i Sibbetorp. Det såg lite roligt ut när Kristoffer hade parkerat sin mini cooper bredvid tiguanen för lite storleksskillnad är det ju. ;)

När vi hade slutat och skulle gå till bilen så kommer alla ölänningar i min klass och utbrister: "Fan vilken bil du har, Johanna! Du har ju en ny varje dag" Sen fick man höra något mummel om mångmiljonär och var det nu var... Det känns som om mina klasskamrater har fått en liten fel bild utav mig. :P

På Maxi fick jag även höra utav Kristoffer att jag var en "snobb" bara för att jag köpte kycklingspett, potatissallad och frallor till mat... Eeeh, är det något som jag inte är så är det väl ändå snobb. Eller ja det vill jag inte va iallafall. Förhoppningsvis så var detta bara ett skämt ifrån Kristoffers sida... ;)





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0