Studiebesök och prov

Idag på morgonen var vi på "Moskogen" eller "KSRR", eller vad det nu heter... Jag kan inte påstå att det var så roligt iallafall för vi åkte omkring i en buss och tittade på en massa sopor typ.

Sedan var det som vanligt en håltimme innan sista lektionen, så då blev det lite plugg i biblioteket eller ja mest flumm kanske jag ska säga. ;)

Till sist så var det prov i projekt och företagande och det var faktiskt lättare än jag trodde, så ett godkänt måste man ju minst få. :)

Alltså jag börjar undra vad det är jag går på... Jag har typ världens överskottsenergi och sjunger, hoppar omkring och är allmänt flummig. Ja det är något som inte är som det ska iallafall. :P




/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0