Det här med bubblorna börjar gå till en överdrift...

Alltså jag får nog ta och lugna ner mig med all den här bilhysterin för inatt drömde jag att jag blev stoppad utav polisen här i Kalmar för att jag jagade en svart bubbla. Jag körde 60 på en 50-väg och polisen tog mitt körkort och sedan skulle jag få vänta i 62 månader, innan jag skulle få ta körkort igen. Det låter helt knäppt och jag får verkligen inte ihop det, men så var det iallafall.

Hur som helst: Jag kom hem för typ en timme sedan för vi blev klara med vårt arbete i projekt och företagande på rasten och den lektionen har vi i eftermiddag så då behöver vi inte gå dit mer om vi är klara.

Nu ska jag slänga ihop lite mat och sedan ta tag i samhällspluggandet.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0