Har jag fångat ett spöke på bild?????!!!

Förra helgen var jag och hälsade på hos Aline i Skåne och vi besökte bland annat Hjularöds slott, mest känt som "Greveholmsslott" där julkalendern ifrån 1996 spelades in.

Vi var så otroligt nöjda och stolta efter vårt besök där och gick och skämtade om spöken m.m. Sedan när vi kom hem och jag tittade på bilderna så fick jag se något jättekonstigt på två utav bilderna. Det är som en svart skugga typ på två utav bilderna.

Jag skulle bli väldigt tacksam ifall någon skulle kunna ge mig en naturlig och vettig förklaring till vad detta kan va för något! Är det en skugga, en buske, smuts på kameran eller rent av ett spöke???





/Johanna

Kommentarer
Postat av: Tomas Jonsson

Jag är ganska övertygad om att du fångat en tvåvinge på bild – i dagligt tal en fluga :) Antingen har den suttit på linsen eller lyft/landat/flugit precis framför när du tog bilden.

2011-05-31 @ 18:29:56
URL: http://tomasrj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack Tomas!! Äntligen en naturlig förklaring! :)

2011-05-31 @ 19:19:36
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0