Måndag

Jag kom nyss på mig själv när jag höll på att äta upp hela marängschwisschen. Inte bra. På senaste tiden har jag fått en väldigt sug efter sötsaker eller ja det går i perioder. Det är likadant med träningen, vissa veckor tränar jag nästan varje dag och vissa veckor inte alls. Det är inte heller bra...

Just nu så känns det som om man är på väg att ge upp allt. Om någon vänlig själ bara skulle kunna ge mig ett jobb så skulle jag bli lugn igen för just känns det inte som om jag har koll på någonting typ och allt känns jätteosäkert. VAD ska jag göra efter skolan? VAR kommer jag att hamna? Funderingarna är många och just nu så känns det bara allmänt deppigt och det känns som om jag skiter i vilket för allt kommer säkert gå åt skogen ändån...

Men nu ska jag fasen inte klaga mer för det finns säkerligen dom som har det tusen gånger värre!

/Positiv tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0