Årets match

Ikväll mötte tjejerna Oskarshamn och som jag har gått och laddat för den matchen, men givetvis så kunde jag inte vara med. Även om det är bättre med benen så gör det fortfarande ont och vila är nog det enda som gäller. Jag var dock med på träningen igår. Det finns nog inget som jag avskyr så mycket som att gå ner på en träning eller match och sitta med på bänken och bara titta och försöka söka någon sorts sympati ifrån andra för att man inte kan vara med. Det är verkligen INTE jag och hur eller hur så skulle jag ner till sporthallen, så då kan jag lika gärna försöka att träna iallafall. Det gick faktiskt helt okej på träningen och det är iallafall inte sämre med benen idag.

Matchen var jag inte med på, men det var tyvärr ingen höjdare och den slutade 6-1 till Craftstaden. Förra året vann vi mot dom med 4-3, så det var synd. Men det är bara till att ta nya tag och komma igen!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0