En dag på gymmet

Jag har äntligen fått mat i magen efter att ha varit hungrig som en varg sen typ frukost.

Det känns som att jag har spenderat hela dagen på gymmet. Magda skulle på ett möte så jag åkte med henne och hon släppte av mig vid arenan, så tränade jag under tiden. Jag gick en mil på löpbandet och sprang lite, men det gick verkligen inte bra idag för jag fick sånt förbannat håll. Jag brukar typ aldrig få håll längre, men när det väl slår till så är det typ omöjligt att springa. En och en halvtimme senare hade jag iallafall gått en mil och Magda dök även upp, så det blev ungefär en timme med styrketräning också.

Nu ska jag ge mig ut och gå med mamma och Eve för det har jag ju inte gjort idag eller så, så det blir gutt med en runda. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0