En tankeställare

Mitt ben är inte bra idag heller och jag tror jag får spunk. Magda och jag skulle ha åkt och gymmat idag, men det kunde jag ju bara glömma. Gårdagens innebandyträning fick jag också skippa tyvärr.

Jag har bara mig själv att skylla när jag har belastat benen så hårt den senaste tiden, men träningen har nästan blivit ett beroende. Trodde aldrig att jag kunde bli beroende utav det, men om jag inte rör på mig så blir jag seg och tjurig.

Sen jag blev arbetslös så har träningen verkligen hjälpt mig ifrån att inte deppa ihop totalt och man har liksom något att fokusera på. Däremot så har jag verkligen fått mig en tankeställare nu och jag kan inte hålla på att träna varje dag, även om jag inte tränar samma sak varje dag. Kroppen håller helt enkelt inte för det, utan vila är minst lika viktigt som att röra på sig.

Nu ska jag försöka att inte träna på hela veckan så får vi se hur benen är efter det.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0