Fredag

Idag blev det en ordentlig sovmorgon för igårkväll hade jag svårt att somna efter träningen, så jag sköt lite på dygnet.

Pappa och jag tog oss an alla löv i trädgården, så han gick med lövblåsen och blåste ihop allt och jag tog upp det. Det kändes dock ganska så meningslöst för även om gräsmattan är ganska så grön och lövfri nu, så räcker det ju med en blåst så ser det likadant ut igen för det är hur mycket löv som helst kvar på träden.

Fredagskvällen har Magda och jag tillbringat på gymmet och det gick helt okej. Det blev däremot ingen löpning för alla löpbanden var upptagna när vi kom dit och vi brukar alltid värma upp med det så vi får springa nästa gång helt enkelt. ;)

Nu ska jag vänta på att nagellacket torkar och sedan krypa ner i sängen med min fina katt. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0