Gymmet

Idag hade jag ställt klockan på åtta, men lyckades givetvis stänga av alarmet på mobilen och somna om. Så typiskt mig alltså, men jag älskar verkligen att sova. Runt nio kom mamma in och undrarde om det inte var läge att stiga upp med tanke på att Magda skulle komma och hämta mig vid tio. Det blev en snabb frukost och sedan på med träningskläderna fort som bara den.

Trots att jag typ var halvvaken när vi kom till gymmet så gick det väldigt bra idag också. Löpningen gick fint och det blev en ordentlig genomkörare utav armar och ben. Härligt! :) Det var inte alls mycket folk och det är så skönt att slippa behöva trängas med folk eller bli utstirrad.

Nu ska Brownie och jag ge oss ut i skogen innan det är dags att ta tag i maten.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0