Inställd innebandyträning= SPÅRET!

Veckans innebandyträningar är inställda på grund utav brist på folk och andra matcher i hallen. Väldigt synd eftersom vårt lag behöver all träning som bara går att få! På sista tiden så känns det bara som att det har gått utför för hela laget, så en rejäl uppryckning kanske vore det bästa? Typ något i stil med Lindas fysträning som så många utav tjejerna var med på.... Hmmm, eller ja just det ja Linnéa och jag var typ dom enda som tränade varenda gång typ. Bara en sån sak säger en hel del om vårt lag, men jag ska inte klaga utan det är upp till var och en hur mycket man är beredd att satsa och hur mycket tid man vill lägga ner....

Istället gav jag mig ut på spåret med spänning. Jag har nämlingen inte sprungit det sen jag började äta järntabletterna så det var intressant att jämföra med hur det var innan. Jag fattar verkligen inte hur jag har orkat träna nästan varenda dag innan och aldrig funderat över att något kanske är fel när kroppen ändå inte orkar med. Nu känns det ungefär som att jag har blivit dopad eller något för jag orkar så otroligt mycket mer.

Trots en grym träningsvärk i låren och rumpan, så gick det över förväntan idag. Jag sprang ett varv på nästan exakt 15 minuter och det känns som att jag har lite att jobba på nu för att öka tempot och pressa tiden mera. I somras orkade jag knappt gå ett varv runt, så visst tusan är det en stor skillnad.

Nu ska jag snart sova för imorgon blir det gymmet med Magda på förmiddagen. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0