Joggingrunda med mamma

Igår lovade jag mamma i ett svagt ögonblick att jag kunde hänga med henne ut och springa ikväll. Sagt och gjort vi snörade på oss löparskorna och gav oss ut.

Jag kan erkänna att jag var rädd för att jag inte skulle orka hänga med för innan när vi har varit ute och sprungit (det var visserligen vääääldigt längesen) så har jag typ bara blivit förbannad på henne och börjat gå istället för att jag inte orkar med hennes tempo. Nu var det dock ombytta roller, mamma klagade på att hon hade håll medans jag bara körde på så ett varv runt byn typ blev det. Däremot i ett ganska så lugnt tempo, men det var skönt. :)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa för imorgon måste jag upp tidigt och iväg till tandläkaren. Ångest på det....

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0