Lagkväll och utgång

Igårkväll hade vi lagkväll hos Mia och det var väldigt kul. Runt elva tiden drog hela gänget in till stan. Jag beundrar verkligen taxichaufförer alltså för fy fan vad skit dom måste få stå ut med egentligen. 8 personer som sitter och skriker med i Håkans "Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg" är bara ett exempel på vad han fick utstå... 

Typ alla begav sig till La Scala, men jag, Mia och Linda gick istället Åströms. Det känns som att det är lite mera moget folk där om jag säger så fast det kan ju bero på att det är 21-års gräns. ;)

En massa dans blev det och det känns i benen idag alltså, men väldigt kul var det iallafall. :)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0