Mitt nya liv som duracellkanin?

Gårdagens innebandyträning gick galet bra och jag vet inte om det berodde på järntabletterna eller att det helt enkelt sitter i huvudet. Hur som helst så orkade jag så mycket mer och det gör automatiskt att jag kan fokusera mer på tekniken och hur jag ska spela, än att behöva ge allt för att bara orka springa. Så härligt! :)

Magda och jag var och gymmade förrut och så bra som det gick idag har det inte gått på länge. Antingen så är det bara en väldigt bra dag eller så har helt enkelt järntabletterna börjat att göra sitt. Det är sånt som återstår att se när jag har tränat ett par gånger till, om jag kommer fortsätta som en duracellkanin eller återgå till en tröööött Johanna. Spännande. ;)

Dagen har jag tillbringat borta i skogen med farmor, farfar och Brownie. Vi har huggit julgranar (ja till att ha ute då förståss, lite tidigt att ta in nu kanske ;)). Vi har även renoverat och klätt julbockarna med granris. Det har typ blivit en tradition nu. Pappa och jag snickarade ihop dom lite hastigt och lustigt i farmors källare för några år sedan, men dom blir faktiskt väldigt fina när dom blir klädda. :)

Det kommer bilder på detta sedan. Jag ska bara hitta sladden till telefonen först...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0