När kroppen säger ifrån...

När jag vaknade och skulle försöka ta mig upp så högg det till i vänster ben så jag haltade ut i köket. Benet är nog en aning överansträngt för jag har ont som f*n i vänster lår.

Efter en "äggfrukost" som Eve så fint kallar det så begav vi oss till Oskarshamn för jag skulle ombesikta bilen. Den gick inte igenom förra gången för styrlederna var dåliga och även mönsterdjupet på däcken bak, men nu är den godkänd. :)

Sedan var vi på arenan och simmade. Det var lite segt i början innan man kom in i det hela, men det var längesen man simmade så det var härligt att göra något annat för ovanlighetens skull. Jag kände inte av något i benet heller för den delen, så det kan ju inte ha varit någon "farlig" träning för benet iallafall.

Nu blir det snart mat och jag hoppas verkligen att benet ska palla kvällens innebandyträning för på fredag har vi säsongens viktigaste match!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0