Rugby

Rugbymatcherna mellan Kagg och Stagg/Jenny var väldigt spännande och jag tyckte att det blev ett rättvist reslutat för alla lagen var bra. Staggs tjejer vann över Kagg, medans Kaggs killar vann med 4-3 efter att ha hämtat upp det när Stagg hade en ledning med 3-0.

Det var lite surt att vi satt på Staggs läktare, men eftersom vi hade vunnit biljetterna så kunde vi ju liksom inte göra något åt det. Jag vägrade dock att ta på mig tröjan som vi fick och bad en stilla bön om att ingen skulle känna igen mig när jag satt och klappade åt Stagg, men tjii fick ju jag. En kille som jag känner som är ordningsvakt kom och gick emot mig och skrattade när han fick se mig sitta och tjura på Staggs läktare. Hehe. ;)

Det var väldigt roligt att få uppleva detta eftersom jag missade det under min gymnasietid. Jag ångrar dock att jag inte sökte till rugbylaget då för det verkar vara galet kul att vara med och bara få kötta och ge allt typ och givetvis vinna.... ;)



Kaggs läktare



/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0